onsdag 19 januari 2011

110119

n fick en tröja av mig i julklapp. när han provade den visade det sig vara ett stort hål under ena armen (varför lär jag mig inte att studera plaggen ordentligt??)

så, jag gick till jack & jones för att byta den till en ny. kommer fram till kassan och berättar men näää, då får jag ingen ny tröja för deras policy är att först skicka den till skräddaren för att se om den går att laga. sa att det verkade dumt och att jag bara ville ha en ny men killen i kassan sa återigen att det var deras policy. orkade inte tjaffsa och gav mitt telnr och de skulle ringa mig när den var klar.

häromdagen kom jag på, jäklar, tröjan! ingen har ju ringt! lämnade in den för en månad sedan! gick tillbaka idag och berättade. först tog det 10 min innan tjejen hittade tröjan överhuvudtaget. låg inslängd under en bänk, utan nr på och FORTFARANDE INTE lagad! va faaaaaaan! blev arg (inte på henne alltså, var ju inte hennes fel) och sa att det inte var acceptabelt! hon bad så mkt om ursäkt och sprang direkt ner till skräddaren med den. dessutom ringde hon mig på vägen hem och sa att den var klar :) de ska dra av en rejäl summa på priset! mohahaha! så det löste väl sig ändå.

men vänta i en månad på en trasig tröja man köpt för fullt pris?
naaa, inte ok!
bojkotta jack & jones (den på övervåningen) !!!

1 kommentar:

  1. INte okej över huvudtaget! Sjukt dåligt. FÖr det första tycker jag att man borde få en ny tröja direkt, om den går att laga får de väl sälja den sen då eller`?? jag menar om du köpt den vill du ju ha den direkt liksom. idiotisch!
    Puss puffen som numera har ett grönt kök haha.

    SvaraRadera